آشپزی در منزل دو روز در هفته

شرکت پرستار سلام ( 02188499404 ( 10 خط )) با سال‌ها تجربه در ارائه خدمات خانگی، تیمی از متخصصین حرفه‌ای را گردآوری کرده است تا بتواند نیازهای روزمره خانواده‌ها را با بهترین کیفیت برطرف کند. خدمات آشپزی در منزل ما، با هدف ارائه غذاهای سالم، خوشمزه و به‌صرفه طراحی شده‌اند تا زندگی شما را آسان‌تر کنند.

آشپزی در منزل دو روز در هفته

شرکت پرستار سلام با سال‌ها تجربه در ارائه خدمات آشپزی در منزل و نظافت منزل با اعزام نیروی خانه دار و با هدف ارائه غذاهای سالم، خوشمزه و به‌صرفه طراحی شده‌اند تا زندگی شما را آسان‌تر کنند.

ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات پرستار سلام :

– تضمین کیفیت : تمام خدمات ما با ضمانت کیفیت ارائه می‌شوند و در صورت عدم رضایت شما، تیم پشتیبانی ما آماده رسیدگی به درخواست‌ها و رفع مشکلات است

– گارانتی بازگشت وجه فوری : اگر از خدمات بر اثر سلام رضایت نداشتین، به صورت فوری وجه پرداختی شما عودت داده می‌شود.
 

– تعهد به مشتریان : ما متعهدیم که همیشه بهترین و به‌روزترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم و نیازهای خاص مشتریان را برطرف کنیم.
 

– تنوع در خدمات : علاوه بر آشپزی در منزل و انجام امور منزل مانند نظافت منزل ، ظرف شستن و … بواسطه استخدام آشپز خانم در منزل ، ما مجموعه‌ای از خدمات دیگر همچون پرستاری و مراقبت از سالمندان ، کودکان و … را نیز ارائه می‌دهیم تا خانواده‌ها بتوانند تمامی نیازهای خود را در یک پلتفرم برآورده کنند.

خدمات پرستار سلام

چگونه می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید؟

برای استفاده از خدمات آشپزی در منزل دو روز در هفته ، کافی است با پرستار سلام تماس ( 02188499404 ( 10 خط )) بگیرید و یا به وب‌سایت پرستار سلام ( www.Hi-Nurse.com ) مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایید . همچنین، وقتی با کارشناسان ما تماس گرفتید می توانید در مورد نیازهای خاص خود مشاوره دریافت کنید. ما در اسرع وقت، یک آشپز خانم حرفه‌ای را به منزل شما اعزام خواهیم کرد.

آشپزی در منزل دو روز در هفته توسط شرکت پرستار سلام

تهران، سال 1403 – در محله‌ای پُررفت‌وآمد و مدرن در غرب تهران ( شهرک غرب ) ، خانم رضایی که به دلیل مشغله‌های کاری و خانواده‌ پرجمعیتش، مدت‌ها بود که زمان کافی برای پخت‌وپز نداشت، تصمیم گرفت از خدمات شرکت “پرستار سلام” برای آشپزی در منزل استفاده کند. این خدمات به او این امکان را می‌داد که برای دو روز در هفته یا بیشتر به صورت قراردادی و دائم که یک خانمی که خود خانم رضایی در مصاحبه تلفنی ، مصاحبه حضوری و چند روز آزمایشی با حقوق گزینشش می کند را استخدام کند و آشپزی حرفه‌ای و سالم را به خانه‌اش بیاورد.

خانم رضایی درباره اولین روز کاری خانم میرزایی، آشپز اختصاصی خود که از طرف “پرستار سلام” معرفی شده بود، می‌گوید:  

« در حالی که من مشغول به کار بودم، او به‌سرعت شروع به آماده‌سازی مواد اولیه کرد. در همان روز اول برای خانواده‌مان خورشت قورمه سبزی خوشمزه‌ای آماده کرد، همچنین سایر امور منزل و نظافت را به خوبی انجام داد ، احساس رضایت و لذت داشتم وقتی متوجه شدم با بودنَش  بودن سپیده جان چقدر کارهایم سبکتر می شوند. »

آشپزی سالم و صرفه‌جویی در زمان

خانم رضایی دو روز در هفته از خدمات آشپزی “پرستار سلام” استفاده می‌کند. این برنامه به او کمک کرده تا در کنار مدیریت شغلش، غذای خانگی سالم برای خانواده آماده داشته باشد. همچنین، با این روش توانسته است زمان بیشتری را برای رسیدگی به بچه‌هایش و حتی تفریح‌های خانوادگی به دست بیاورد.

تجربه خانم میرزایی به عنوان آشپز

خانم میرزایی، یکی از آشپزهای باتجربه و ماهر “پرستار سلام”، درباره کارش چنین می‌گوید:  

«همکاری با خانم رضایی یک تجربه عالی برای من بود. او دقیقا می‌داند چه چیزی می‌خواهد و این موضوع بسیار مهمی است، من هم از اینکه می‌توانم با تخصصم به خانواده‌ای کمک کنم تا غذاهای سالم و خوشمزه داشته باشند، احساس رضایت می‌کنم. از مزایای این شغل برای من این است که زمان کاری من کم انعطاف‌پذیر است و آشپزی و خانه داری را دوست دارم همچنین به معیشت خانواده ام کمک می کنم..»

چرا ” پرستار سلام ” ؟  

خانم رضایی از خدمات شرکت ” پرستار سلام ” بسیار راضی است و تاکید می‌کند :  

« اینکه می‌دانم خانمی باتجربه و ماهر در آشپزخانه و منزل من مشغول به کار است، خیالم را راحت کرده است، نه تنها کیفیت غذا بالا است، بلکه در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی شده است؛ زیرا من دیگر نیازی به سفارش غذای بیرون یا تهیه مواد غذایی از رستوران‌ها ندارم.و همچنین با توجه به بازخوردهای عالی ای که از مشتریان قبلی شرکت پرستار سلام در سایتشان موجود است نیز خیالم راحت است وقتی با شرکتی قرارداد دارم که معتبر است و پشتیبانی خوبی دارد. »

چرا ” پرستار سلام ” برای نیروها ؟ 

خانم سپیده میرزایی از خدمات شرکت ” پرستار سلام ” بسیار راضی است و تاکید می‌کند : 

شرکت پرستار که افتخار بیش از 3 سال همکاری باهاشون رو دارم نه تنها از حقوق نیروی کار همیچ مبلغی کسر نمی کنند و یا هزینه هایی مثل هزینه ی ثبت نام نمی گیرند بلکه به افرادی که مشغول بکار شوند هدیه هم می دهند مه این هدیه دادن فقط در این شرکت مرسوم است.

وام هم می دهند البته من از وام استفاده نکرده ام ، یک وام اندکی است که تا الان بالای 300 نفر و شاید الان که شما در حال خواندن این متن هستید خیلی بیشتر شده باشد از آن استفاده کرده و در حدی مشکلشان را حل کرده است و این گزینه وام بدون سود و بدون کارمزد نیز تنها در شرکت پرستار سلام است مرسوم است.

چرا پرستار سلام برای نیروها

تمام این گزینه هایی که از حقوق نیروها کسر نمی کنند ، هزینه ثبت نام ندارند ، هدیه و وام می دهند اگر در کنار پشتیبانی و پیگیری هایشان برای حل مشکلات نبود فایده ای نداشت و پشتیبانی عالی چه برای نیروها و چه برای کارفرماها از نظر من بهترین مزیت پرستار سلام می باشد.

تجربه‌ای لذیذ و راحت با آشپزی در منزل : داستان یک همکاری موفق با پرستار سلام

در یکی از روزهای گرم تابستان، آقای کاشانی که به دلیل مشغله‌های کاری و مدیریت خانواده‌اش از تهیه غذاهای خانگی بازمانده بود که در نهایت، از طریق دوستانش با خدمات آشپزی در منزل “پرستار سلام” آشنا شد. این سرویس به او اجازه می‌داد دو روز در هفته از یک آشپز ماهر بهره‌مند شود.

 آشنایی با خانم موسوی، آشپز حرفه‌ای پرستار سلام

اولین روز همکاری بعد از مصاحبه تلفنی و مصاحبه حضوری برای دو روز آزمایشی با حقوق با خانم موسوی، یکی از آشپزهای حرفه‌ای معرفی شده توسط “پرستار سلام”، بسیار خاص بود که در همان روز اول با توجه به سلیقه خانواده یک برنامه غذایی کامل برای هفته تنظیم کرد. از خوراک‌های سنتی ایرانی گرفته تا غذاهای بین‌المللی مانند پاستا و انواع غذاهای مدیترانه‌ای، همه جزو منوی پیشنهادی او بودند.

آقای کاشانی می‌گوید:  

«خانواده سه نفره ما همیشه عاشق غذاهای خانگی بودیم، اما به دلیل مشغله زیاد، همسرم که پزشک هستند، فرصت کافی برای پختن آنها را نداشتیم و ما هم بلدنبودیم که به ناچار از غذای بیرون استفاده می کردیم همچنین انجام امور منزل و نظافت منزل مشکل بود ما و پارسا که نوجوان است. خانم موسوی خیلی سریع و با مهارت فسنجون ترش گیلانی ، غذایی که پارسا دوست دارد را آماده کرد.» و  من احساس کردم کمی خیالم از بابت امورات بچه ها و منزل آسوده شده است.

چرا پرستار سلام

ارتقاء کیفیت زندگی با آشپزی در منزل

 مزیت آشپزی در منزل برای مادران شاغل   

همسر آقای کاشانی که خود نیز یک پزشک موفق است، می‌گوید: 

«پیش از اینکه از خدمات پرستار سلام استفاده کنیم، از بابت سلامت غذاهای بیرون که سفارش می دادیم مخصوصاً برای پارسا نگران بودم . اما از زمانی که خانم موسوی به خانه‌مان آمد، زندگی‌مان تغییر کرده است. حالا می‌توانیم مطمئن باشیم که همه چیز تازه و سالم است.» و به احتمال زیاد تعداد روزها رو بیشتر کنیم الان نمی دونم سه روز با حتی شش روز در هفته.

 خدمات منعطف و متنوع پرستار سلام

استخدام آشپز خانم برای دو روز در هفته سه روز در هفته و یا بیشتر ۶ روز در هفته به صورت مقطعی ( روز مُزدی ) یا شبانه روزی ، روزانه ، دائم ( قراردادی با قراداد رسمی ).

استخدام مراقب سالمند و کودک در منزل با همون ساعت کاری که در بالا ذکر شد.

و…

ارتباط مستمر و پیگیری خدمات پرستار سلام

یکی از ویژگی‌های بارز پرستار سلام که آقای کاشانی به آن اشاره می‌کند، پیگیری و پشتیبانی مداوم این شرکت است. او می‌گوید:  

«هر ماه یا هر دو هفته یکبار به ما و به نیرو پیامک می دهند تا مطمئن شوند که همه چیز به خوبی پیش می‌رود ، این نوع پشتیبانی عالی است و احساس می‌کنیم واقعاً به نیازهای ما توجه می‌شود.»

نتیجه‌گیری: چرا آشپزی در منزل دو روز در هفته با پرستار سلام؟

خدمات آشپزی در منزل “پرستار سلام” برای خانواده‌هایی که به دنبال کیفیت، سلامت و صرفه‌جویی در زمان هستند، یک راهکار بی‌نظیر است. با وجود آشپزهای حرفه‌ای پرستار سلام ، خانواده‌ها می‌توانند مطمئن باشند که غذای خانگی با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود.

پرستار سلام با ارائه خدمات آشپزی در منزل در تهران و با تاکید بر کیفیت و رضایت مشتری، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌های پرمشغله است. اگر شما هم به دنبال یک راهکار هوشمندانه برای تامین غذاهای خانگی سالم و خوشمزه برای خانواده‌تان هستید، حتماً از خدمات آشپزی “پرستار سلام” بهره بگیرید.

اگر به دنبال روشی هستید که هم بتوانید غذای سالم و خوشمزه داشته باشید و هم زمان بیشتری برای خود و خانواده‌تان ذخیره کنید، سرویس حداقل آشپزی در منزل دو  روز در هفته گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. در پرستار سلام با ارائه این خدمت، به شما کمک می‌کند تا زندگی روزمره‌تان را بهبود بخشید و از لذت خوردن غذاهای خانگی لذت ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!