تناسب اندام با لاغری

این روزها همه ی مردم بخصوص خانم ها به دنبال اندامی خوش فرم و شیک هستن برای همین پیگیر این هستن که چه راههایی پیدا کنند که سریع بتونن اندامی متناسب داشته باشن .

ورزش کردن شاید بسیاری از افراد وقت ورزش را نداشته باشن و یا اگر ورزش هم انجام میدن در کنارش مکمل هایی هستن که کمک می کنند خیلی سریع به اندامی زیبا و شیک دست پیدا کنید ، مانند قرص لاغری پشن فروت که در صورت اصل بودن بسیار موثرتر هست ، برای خرید اصل این محصول می توانید به سایت مسترزتپل مراجعه کنید.

مکمل ها میتونن سوخت وساز بدن رو دقیقتر پیش ببرند و استفاده از مکمل ها می توانن شما را به قد دلخواه برسانند .

مکمل ها برای افزایش و کاهش وزن با تغدیه راه های مستقیمی دارد ، اگر قصد لاغر شدن دارید باید بطور استاندارد به صورت معقول انجام شود مکملهای لاغری در کنار ورزش کردن کمک می کند که به وزن دلخواه خود برسید و تناسب اندام ایده آلی داشته باشید .

چند نوع قرص گیاهی لاغری داریم که موثرترین آنها را نام می بریم و توضیحی در موردشون ارائه میدهیم .

این قرصهای لاغری که نام برده میشه باید با پزشک مورد نظرمشورتی داشته باشی .

افراد لاغر

افراد لاغربعد ازاینکه به یکی از روشهای بالا میزان انرژی مورد نیاز خود را بدست آوردند می باید ۵۰۰ کیلوکالری به این انرژی اضافه نمایند. رژیمی که به این شکل بدست می آوردند باعث میشود تا وزن آنها به شکل متعادل بالا رود بدون آنکه ضرری به آنها برساند.

ا- قرص لاغری گوجی بری

این قرص بخاطرآنتی اکسیدان بالایی که داره و پتانسیل افزایش متابولیسم یک قرص لاغری گیاهی است این عصاره می تواند با افزایش اکسیداسیون چربی و سوزاندن کالری به کاهش وزن کمک کند ، قرص لاغری گوجر بری درصورت مصرف بی خطر است ولی بخاطر کافئین که دارد ممکن است خواب آور باشد

توجه نمائید که معمولاً افراد فعالیت سبک یا متوسط هستند. تنها افرادی دارای فعالیت زیاد میباشد که علاوه بر کارهای روزانه و نرمش صبحگاهی به ورزشهای باشگاهی میپردازند و یا هر روز پیاده روی طولانی دارند و یا در کارهایی که نیاز به فعالیت بدنی شدید دارد مشغولند. همچنین بهتر است که خودتان طبق فرمول میزان انرژی مورد نیاز خود را به دست آورید و به جدول مراجعه ننمائید.

اکنون متوجه شدید که روزانه چه مقدار انرژی نیاز دارید اکنون این سؤال پیش می آید که نیاز روزانه ی ما به سایرمواد مانند پروتئینها ویتامینها و مواد معدنی چیست؟

میزان نیاز روزانه ی هر شخص به پروتئین به این شکل بدست میآید که شخص وزن خود را به کیلوگرم حساب میکند و این عدد را در اعداد بین ۸٫۰ تا ۱ ضرب مینماید عدد بدست آمده به گرم میباشد و نشان دهنده ی نیاز روزانه ی شخص به پروتئین است.

تا ۸ ۰ وزن (کیلوگرم) = نیاز

روزانه ی شخص به پروتئین (گرم)

به طور مثال شخصی که دارای وزن ۶۵ کیلوگرم میباشد نیاز روزانه ی خود به پروتئین را این چنین محاسبه مینماید

گرم ۶۵ – ۶۵۱ = نیاز روزانه به پروتئین گرم ۵۲ – ۸ ۶۵۰۰ = نیاز روزانه به پروتئین

یعنی این شخص روزانه ۵۲ تا ۶۵ گرم پروتئین نیاز دارد. نیاز به پروتئین در دوران بیماری لاغری بارداری و شیردهی بیشتر میشود. به طور مثال نیاز به پروتئین در دوران بارداری و شیردهی حدود ۱۰ تا ۱۵ گرم بیشتر میشود. به طور کلی میتوان گفت که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از انرژی مورد نیاز میباید بوسیله ی پروتئین تأمین شود.

نیاز انسان به سایر مواد هم مشخص شده است ولی ذکر مقادیر آنها را لازم نمیدانیم چرا که اگر شخصی هر روز میزان انرژی مورد احتیاج خود را به بدن برساند و این مقدار انرژی را از طریق گروههای مختلف غذایی تأمین کند سایر مواد مورد نیاز را هم به دست آورده است.

۲- قرص لاغری رزبری

این قرص طبیعیاتا از ریشه ی گیاه تمشک به دست می آید این قرص لاغری گیاهی در روده و معده با آب به شکل فیبر در میاد این فیبر وقتی احساس سیری داری کاهش جذب کربوهیدرات مضر و کاهش کالری کمک می کند . بعضی وقتها ازاین قرص برای دیابت کلسترول خون هم استفاده میشه وقرص لاغری رزبری یکی از بهترین ومحبوبترین قرصهای لاغری گیاهی است که به حساب دراومده . واین قرص عوارض جانبی ندارد اگر به طبق دستور پزشک مصرف شود . و برای مصرف این قرص نوشیدنی زیادی باید استفاده شود .

۳- قرص لاغری پاپایا

به صورت یه میوه استوایی است که از میوه پاپایا بدست می آید وقرص لاغری هم استفاده می شود که از اسیدهیدروکسی سیتریک با جلوگیری از چربی به کاهش وزن کمک می کند .

قرص لاغری پاپایا محرک طبیعی هست که در شکلات ، قهوه و چای دیده میشه . این قرص در افزایش متابولیسم وافزلیش چربی سوزی ودر قرص های لاغری گیاهی هم وجود دارد و برای افراد زیر ۱۴ سال و خانمهای باردار و شیرده نباید استفاده شود . وعوارض جانبی ندارد وقتی به حد متعادل مصرف شود هیچ خطری ندارد . اما بیش از حد مصرف بشه . بی خوابی . تشنگی زیاد .ومشکلات معده و گوارشی به وجود میاید .

به طور کلی سه دسته از مواد در بدن تولید انرژی می کنند این سه دسته عبارتند از كربوهيدراتها پروتئینها و چربی ها غذای روزانه باید به شکلی ترکیب شود که ۵۵ تا ۶۰ درصد انرژی از کربوهیدارتها تأمین شود ۱۵ تا ۲۰ درصد انرژی از پروتئینها بدست آید و چربی ها ۲۰ تا ۳۰ درصد انرژی را تأمین نمایند. چنین غذایی تمام احتیاجات بدن را برآورده می سازد و همه ی مواد مورد نیاز را تأمین می کند.

اکنون این سؤال پیش می آید که میزان کربوهیدارت پروتئین و چربی در غذاهای مختلف چقدر است و چگونه میتوانیم غذای خود را با ترکیب گفته شده به دست آوریم؟ برای پیدا کردن پاسخ این سؤال قسمت «زیرو» را مطالعه کنید.

آشنایی با گروه های غذایی

هرغذایی دارای مقداری از مواد مورد احتیاج بدن است. مواد موجود در غذاهای مختلف با هم متفاوت می باشند ولی بعضی از غذاها هستند که ترکیبات تقریباً شبیه به هم دارند.

غذاهایی که دارای انرژی یکسان و ترکیبات مشابه تری هستند را در یک گروه قرار می دهند. گروه بندی غذاها مفید است ، این کار باعث میشود تا مشخص کردن غذای مورد نیاز بدن بسیار راحت تر صورت بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!